Magknip

Känns ovant när man ska iväg nånstans, och inte behöver ta med sig bindor. Nu skulle jag ju egentligen haft mens.

Förra natten vaknade jag flera gånger av magknipen, och hade sedan svårt att somna om pga illamåendet. Vaknade dock tidigt på morgonen hur pigg som helst. Jag drömde förresten att jag åkte in på förlossningen, och att läkaren sa att det blir kejsarsnitt.

Har haft lite ont idag också, men det kommer som stickningar som går över rätt fort. Det är förstås inte bara negativt, utan det är även mysigt att bli påmind om vad som håller på att hända där inne, jag känner ju inte av graviditeten så värst mycket annars.

Har inte så mycket aptit, blir mest törstig och dricker mycket vatten. Det har blivit rätt många äpplen också, eftersom det är det enda jag blir sugen på, och då är det bättre att äta det än inget alls.

Idag var jag på apoteket och köpte folsyra förresten. Och började äta dom idag förstås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0