Fina ord

Igår sa min älskling några väldigt fina ord till mig. Han sa att han avundas och beundrar mig på grund av att jag går igenom en graviditet och förlossning, för att han vet att det inte är någon liten grej att gå igenom, med tanke på trötthet och illamående under graviditeten, att det blir tungt att bära ett barn i magen osv. Samt att han inte vet om han själv skulle vara beredd att gå igenom något sådant.

Det är väl sånt man vill höra när man är gravid, eller vad säger ni andra gravida tjejer? :)

Jag bad honom att påminna mig om detta nästa gång jag har en dålig dag, och han lovade att han skulle göra det. Vill höra en massa sånt ju. ;)

Kommentarer
Postat av: Lilla böna

Åh men vad gullig! Det stämmer ju, men vad skönt att få höra det! :)



Nej, men man känner sig lite lat när man ser att alla andra tjejer orkar och kämpar, då vill inte jag ställa mig på sidan som en slappis. Haha. Men jag har ju som sagt viktigare saker att tänka på nu ;)



Snaaaart är vi förbi vecka 12, förhoppningsvis går det fort!

2012-05-31 @ 12:33:02
URL: http://lillabona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0