Ett foto om dagen

Måste bara berätta en gullig grej som min kille gjorde igår. Han föreslog att vi skulle ta ett foto av magen varje dag, och göra ett bildspel där man ser magen växa. Sen tog han första bilden och lämnade utrymme på bilden för magen att växa. ♥ Det var bara så himla gulligt, och det känns såklart bra att han blev så engagerad direkt!

Dessvärre blir det trist de dagar jag är ensam, jag kan ju såklart ta bilden men det blir inte lika bra. I alla fall inte idag då jag helt enkelt är för trött för att börja greja med stativ. Så det blev en någorlunda bild med mobilkameran.

Jag kan inte lägga ut bilder i bloggen än så länge eftersom jag är helt anonym. Vill ju inte riskera att någon släkting, vän etc hittar hit?! Vi tänker ju inte berätta om graviditeten före vecka 12 i alla fall. Men när den väl blir officiell så kommer det ut lite bilder.

Men nu ska jag sova! Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0