Jobb, minigolf och namn

Idag var första dagen på nygamla jobbet, dvs sommarvikariat på samma ställe som förra sommaren. Hade lite ångest inför det, jag tänkte vad pinsamt om man inte kan något längre. Men som tur är, så får vi "återvändare" en repetitionsutbildning på två veckor. Det är ganska mycket självstudier och det passar mig perfekt, eftersom jag lär mig bättre om jag sitter och övar på egen hand än att sitta och lyssna på någon som pratar på timme efter timme.

Ska faktiskt bli rätt skönt att ha något att göra. Blir ju galen på att sitta och vänta på att tiden ska gå! ;)

Efter jobbet gick jag till biblioteket för att låna en namnbok. Det visade sig att dom hade ett 10-tal namnböcker, så jag lånade en till att börja med.

Kvällen spenderades med minigolf med några vänner. Jag kan ju skryta med att jag fick två hole-in-ones! Det var en riktigt trevlig kväll, man får nog passa på att göra en massa såna saker nu i sommar som eventuellt kan bli svårare att få till sen när man väl har småbarn.

Är trött efter en lång och intensiv dag, så nu ska jag lägga mig i sängen och bläddra i namnboken! Ska även göra en lista på alla namn som jag gillar och kan tänka mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0