Trött

Jag är helt sjukt trött hela tiden. Igår tex somnade jag vid 22-tiden, sov djupt hela natten och vaknade av klockan som ringde vid 7. Nio timmars djupsömn, och ändå, när klockan ringde, så ville jag inte gå upp!

Och nu känner jag redan för att lägga mig. Klockan är 17:49 och jag kom hem från jobbet för drygt en timme sen.

Jag är glad över att jag faktiskt orkar jobba heltid just nu, tack vare att illamåendet har försvunnit. Men jag skulle gärna vilja ha mer energi så att jag skulle orka lite mer än jobba och sova!

Tröttheten är ju naturligtvis en signal om att man behöver vila, och därför lägger jag mig tidigt på kvällarna. Men jag blir som sagt galen på detta snart, att inte ha ork till något! Hoppas att tröttheten ger med sig snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0