Namn

Jag hade mina två favoritnamn, ett flicknamn och ett pojknamn. Har försökt hitta fler alternativ, för jag tänkte att det kanske inte är så bra att "låsa sig" vid ett namn, för när barnet kommer kanske man inte tycker att det namnet passar? Då är det ju bra att ha lite alternativ.

Men ju mer jag bläddrar i namnboken och kollar på namnsidor, desto mer gillar jag namnen jag hade tänkt mig från början! Och det är en skön känsla, för då vet man att namnet verkligen blir rätt. :) Jag tror dock inte att jag kommer att sluta leta namn, för antingen hittar jag några som är bättre eller också kommer jag fram till att det inte finns några bättre, så det kan bara bli bra oavsett? :)

Nu kanske ni läsare blir nyfikna på vilka namn vi planerar men det tänker jag faktiskt inte berätta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0