Kub-test del 1

I morse var det dags för första delen av Kub-testet, nämligen blodprovet. Hade tid klockan 8 men vi var så tidiga, att när allt var klart och vi var ute på väg till hållplatsen så var klockan bara 7:50. :-) Härligt att ha passerat ännu en milstolpe!

Men undrar om alla deras patienter babblar lika mycket som jag under blodprovet? ;-) Det kändes i alla fall bra att få ur sig lite tankar och funderingar man haft senaste tiden.

Det var även vägning denna gång, och jag har gått ner 2 kg sen senaste besöket. Men det har ju pendlat där mellan 64-67 kg senaste tiden, och i morse vägde jag 64. Det kan bero på att jag äter nyttigare nu, är tex inte alls lika sockersugen som jag var innan, och blir äcklad av chips tex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0