Drömmar

Drömmarna som man drömmer när man är gravid blir helt annorlunda än vanliga drömmar. Mer intensiva och riktigt märkliga ibland.

Inatt hade jag en riktig mardröm: Drömde att min kille hade gjort en annan tjej med barn ungefär samtidigt, och när hon berättade det för honom så kramade han om henne och sa att han älskar henne. Sen sa han att han skulle starta en blogg med två kategorier, i den ena skulle han skriva om hennes graviditet och i den andra skulle han skriva om min. Bläää!!! :( Helt plötsligt satt jag dock och åkte karusell, som jag hade satt mig i bara för att jag trodde att det bara var en barnkarusell, men när den väl kom igång så åkte den jättesnabbt och den där grejen som man var fastspänd med, tryckte jättehårt mot min mage, och sen när karusellen stannade och den skulle öppnas så blev det nåt fel på den så att den tröck ännu hårdare mot min mage.

Jag var riktigt glad över att vakna i morse kan jag lova!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0