Ultraljud idag!

Idag är det äntligen dags för ultraljudet! Det känns overkligt att dagen äntligen är här, så som man väntat och räknat ner dagar i en halv evighet. Tiden gick så långsamt i början men nu mot slutet kändes det som att det gick fort!
 
Magen putar och det blir svårare och svårare att dölja den, samt att hitta tröjor som man kan ha på sig utan att det ser konstigt ut. Snart är det äntligen lön och då ska jag ut och shoppa mammakläder!!
 
När den putar sådär så känns det som att jag är mätt, ungefär sådär som när magen putar för att man ätit för mycket. Det gör att jag ibland har svårt att märka att jag egentligen är hungrig, eller att jag får sämre aptit. Det är så jag funkar helt enkelt; när jag känner mig fet så vill jag inte stoppa i mig ännu mer käk. Och just nu känner jag mig bara fet, inte gravid. Magen får gärna puta mer, så att det verkligen syns att jag är gravid. Antingen mycket eller inte alls! Det här mellantinget känns jobbigt eftersom folk kan tro att jag bara är fet för skojs skull! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0