Tiden går

Hade lite ångest i morse när killen skulle åka hem. Han har varit här hela sin semester i tre veckor, men nu är den slut och han började jobba idag. Jag fick ledigt tisd-fred förra veckan, så det var skönt att ha åtminstone lite ledig tid tillsammans, för jag jobbar ju hela sommaren i övrigt.
 
Men tiden går, och på torsdag är det äntligen dags för inskrivning hos barnmorskan! Hade turen att få tiden en halvtimme efter att jag slutar jobbet, så att jag slipper ta ledigt. Dock kommer jag att behöva låna mammas bil för att hinna ta mig från jobbet till sjukhuset på en halvtimme.
 
Snart har 12 veckor gått, men vi har bestämt oss för att inte berätta för någon förrän efter att vi gjort första ultraljudet, dvs efter 13 veckor. Det känns bättre att ha kollat så att allt är OK innan det blir officiellt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0