Duschdraperi

Jag vet inte om det märktes på bilderna som jag la upp efter min badrumsstädning, men jag hade inget duschdraperi där. Jag har ganska länge varit riktigt trött på mitt svarta duschdraperi med vita skelett på. Jättecoolt när jag köpte det, men ack så dystert och mörkt det kändes i badrummet efter ett tag. Så jag slängde det när jag städade, för det blir inte av att köpa något nytt så länge jag har kvar det gamla.
 
Så igår hittade jag det här draperiet på Hemtex, ordinarie pris var 399 kr men det var rea och sedan 30% av reapriset, så jag fick det för 174 kr! Jag gillar att det är vanligt tyg och inte plast! Känns lite mera jordnära på det sättet. Materialet är 85% polyester och 15% lin, och man kan tvätta det i 40 grader. Det torkar snabbt pga att det innehåller lin. Ni kan ju bortse från att det är lite skrynkligt eftersom det kommer att slätas ut när det blir fuktigt.
 
 
Sedan åkte jag och mamma till stan, för vi skulle till en barnklädesbutik som heter Rosa elefanten. Men dom hade semesterstängt. :( Lite märkligt dock att det inte stod när dom ska öppna igen.
 
När jag kom hem på kvällen så pysslade jag med att rensa ur garderoben. Tanken var att jag skulle tömma den översta hyllan till babykläderna, men det blev dom två översta istället. Jag har ju redan ganska mycket, och det kommer säkert att bli mer.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0