Badrum

Ikväll har jag roat mig med att storstäda badrummet, och jag tycker att det är riktigt avkopplande att pyssla med sånt! Jag får ju trots allt besök imorgon, och eftersom resten av lägenheten är kaos så kan ju åtminstone ett rum vara fint?
 
 
Jag var på stan efter jobbet idag och shoppade lite nytt smink. Det var så skönt att rensa och slänga bort gammalt! Bindorna och tampongerna som jag hade uppe på skåpet hade blivit dammiga (haha), så jag packade ner dom i den gröna necessären.
 
 
Köpte lite nya tidningar och slängde alla gamla resekataloger som jag hade på toan. Det blev en gemensam, en till mig, och en till killen! Nu när jag äter så mycket järn, som i sin tur kan påverka magen så att den jobbar långsammare... så kanske jag kommer att spendera mer tid på toan, och då kan man ju ha lite vettig läsning där? Haha!
 
 
Fina krokar va? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0