Vecka 25

Idag går jag in i vecka 25. Skulle nog lagt in lite bilder nu om jag hade suttit vid en dator men jag skriver via mobilen. Så det blir inget långt inlägg men kan ju säga att bebisen varit ganska lugn denna vecka. Dock har den iaf gett något livstecken varje dag. Kan inte promenera långt längre, och inte särskilt fort heller. Börjar bli lite svårt att få på sig kängorna som har en dragkedja man måste nå att stänga. Det kanske blir en investering i nån slags skor som har varken snören, dragkedja eller liknande. Som man bara "kliver i". Lätt å hitta såna vinterskor då?!

Blir nog att skaffa ett busskort snart, får ju sammandragningar om jag går fortare än en 90-åring. Det ska tydligen inte vara någon fara, men å andra sidan är det inte bekvämt heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0