Vecka 30+31

Nu är jag i vecka 31. Vart tar tiden vägen egentligen?
 
Det sägs att en bild säger mer än tusen ord så jag sammanfattar dom senaste veckorna i bilder. Ni får ursäkta att bilderna är små men det är faktiskt för eran skull för att det inte ska ta en minut att ladda sidan.
 
Paranormal Activity 4 biopremiär
 
Vid rådhustorget
 
På spårvagnen
 
Magen vecka 27
 
Magen vecka 28
 
Vi köpte Halloweengodis men inga barn ringde på... Behöver jag säga att det gjorde absolut ingenting? ;)
 
Ett fint ljus
 
Den 11/11 firade vi att vi varit förlovade i ett år. Det firade vi med bio, "En oväntad vänskap". Den var jättebra, jag älskar franska filmer! Den är verklighetsbaserad och har även vunnit flera priser.
 
♥ 11/11-11 ♥ Tänk att det gått ett år redan! Och inte visste jag då när vi förlovade oss att jag skulle vara höggravid om ett år. :)
 
Magen vecka 30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0