Morgonrocksvecka

Nu är jag på hemmaplan igen, efter lite drygt en vecka i Katrineholm hos killen. Det har varit skönt med en paus från vardagen. Att gå i myskläder hela dagarna. Spela spel och se på filmer. Vara vaken lite för länge framåt småtimmarna, och sova alldeles för länge in på eftermiddagarna. Såna småsaker som vi kanske inte kommer att kunna göra lika ofta sen när vi har någon mer än oss själva att tänka på. Och framför allt att få tid tillsammans, bara vi två. Vi hade väl egentligen tänkt oss en utlandssemester ungefär den här tiden, för att komma iväg och spendera tid ihop innan barnet kommer. Men sedan fegade jag ur när det gäller att flyga som gravid, samt läkarvård/kvinnoklinik utomlands om det skulle hända något, osv osv... Ävem om risken är väldigt liten att något skulle hänt, så ville jag ändå inte ta den. Inget hindrar oss från att resa sedan när vi har barn, så det känns faktiskt inte som att vi "måste" ha gjort det innan.
 
En morgonrocksbild
 
...och en med den skyldige i bakgrunden ;)

Kommentarer
Postat av: Tenja

Men shiiiiit vad magen har växt!!!!! Vi måste ses när jag kommer hem nästa vecka, så tar jag lite gravidfoton :)

Svar: Jadå, växer så det knakar! :) Ja, det får vi göra!!
sumpmus.blogg.se

2012-11-06 @ 12:53:28
URL: http://tenja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0